رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دل نوشته های مامان

امپراطور فواره ها

1393/2/31 23:48
نویسنده : ملیحه
743 بازدید
اشتراک گذاری

دوروز بود باابام  مهمون خونه مون بودو من و بچه ها خیلی خوشحال بودیم که پدرمون و پدر بزرگ بچه ها اومده خونمون..((از بس خواهر برادر زیاده به سختی نوبت به ما میرسه)
رادینو راستین کلی با بابا بزرگشون باز ی کردن .. اجازه دادم رادین کلی با کلاه بابام باز ی کنه و هی سرش بذاره  گذاشتم کتشو بپوشه.. چون میدونم یه روزی اینا خاطره میشه براش مثل تسبیح مادرمخطاو حرفای مادرم..
شامو درست کردم و نوش جون کردیم و بردیم بابا رو برسونیم ترمینال بابا فرزاد برد بابا رو قسمت اتوبوسا من بخاطر بچه ها نرفتم وزمین بازی که اونجا بود رادینو گرم بازی کردم تا  یادش بره اتوبوس میخام و این
حرفا

اینم بابای مننننننن
محبت

وای که چه هوایی بود بارون باریده بود  چمناروزده بودن کاجارو هرس کرده بودن بوی تلخ کاخ همه جا پر شده بود خیلی حس خوبی داشتتتت به آرامشی رسیدم که ولم میکرن همون ترمینال میخوابیدمخندونک

در عوض نتیجه ش چن تا عکس خوب شد..

 

 


رادین از اونجا که وقتی بازی میبینه دیگه دوست نداره بره خونه با یه بهونه اوردیمش بالا پله ها که سوار ماشین شیم بریم خونه

یه حوض بود که فوااره هاش به نوبت بالا پایین میشدن بابای رادین گفت رادین تو به اینا دستور بده که بالا پایین بشن رادین غر زد ولی بعد راضی شد.. گفت سه سپید باز شد((من یادم نمیاد ولی تو کارتون سندباد علی بابا وردی میخوند برا باز شدن درغار)))خندونک
و رادین اینجوری شد که 1 ربع سرش گرم شد و من کلی به بچگی رادین خندیدمو تو دلم گفتم کاش هیچوقت بزرگ نشی

 

گریه با خنده شکلک ها

قه قهه


 

امپراطور فواره ها

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مانی
1 خرداد 93 0:14
عزیزم پدرت رفت جاش خالی نباشه گل پسراتم خدا حفظ کنه عزیزمممممممم خدا بهت سلامتی بده مامان فعال مرسی خاله مرضی جوونممممممممممم
الهام مامان
1 خرداد 93 2:07
یا ایها المامان خییییییییلی دوسد میدارم...اصلا وقتی عسکتو میبینم و به نظاره میشینم گویی خاله خانباجیمو میبینم...خدا نگهدار تو و بروبچتان فدات الهام جوونممممممم خخ کیصافت الان خاله خانباجیت خوشگله یا
*نازگل*
1 خرداد 93 11:20
عاشقتم رادين جون انشالا هميشه تو زندگيت امپراطور باشي عشقمممممم قدر مامان مهربونت و بدون خيلييييييي خيلييييي ماههه خاله نازگلم مرسی گلمایشاالله دانیالم زود زود بزرگ بشه مثل من آقا بشه
نسیم
1 خرداد 93 14:09
چه مامانه میربوووونی چه پسملای جیگر و خوردنی بچه رو ببر پارک فواره دار خوب ملی جون اینجوری ذوق زده نشه فدات شممم بیتربیتتتتت خخخخخ خوب پارک ما فواره ندارهههههه