رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دل نوشته های مامان

تولد 4سالگی

1393/8/24 20:3
نویسنده : ملیحه
785 بازدید
اشتراک گذاری



چه لطيف است حس آغازي دوباره،

و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس...

و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن!

و چه اندازه شيرين است امروز...

روز ميلاد...

روز تو!

روزي که تو آغاز شدي!

babol2011-25.gif

پسرم برای تو مینویسم برای تو که معنی  بودنم هستی.میپرستمتمحبت. چه زود گذشت عین بادو من هیچ نفهمیدم.. تو کی 4ساله شدی...چقدر برخود میبالم  محبتبا تمام مشکلات زندگی..
برای تو که  با تمام  کودکیت  خیلی بیشتر از سنت میفهمیی
معنی اشکهایم رو میفهمی و معنی  اخمهایم رو..
کودک شیرینم  4سال گذشت باورت میشه  4سال ؟؟!!!!!!!!!!! امروز فهمیدم که تو خیلی بیشتر از اون چیزی که تصورم میکنم میفهمی..
فهمیدم که  بزرگ که بشوی تنها نیستم..
بزرگ که شوی همیشه گوشی داری که حرفایم  را گلگی هایم رو از مخاطب خاصم  بشنوی.. و  بگی مادر میفهمم..
امروز فهمیدم..حرف مادرم راست بود.. که همیشه میگفت رادین خیلی میفهمه  مراقبش باش تا  اخر پیری تنها نباشی..
امروز وقتی گریه کردم بغلم کردی گفتی ماماان میدونم دلت برای مامان عزیز تنگ شده ولی نگران نباش مامان عزیز حالش خوبهههه  چون پیش خداستتتتت.ومن  از شوک این حرف گریه ها کردم.
20 ابان تولدت بود و من تورو بردم پارک گذاشتم هر چقد دوست داری بازی کنی بالا پایین بپری راستین هم از فرصت استفاده کردو کلی تاب بازی و سرسره بازی کرد..عکسام تو گوشی به زودی اینجا کلی عکس میذارم

زادروزت مبارک.اینو بدون خیلی دوستت دارم و عاشقانه میپرستمتبوس

شکلکهای جالب و متنوع آروین
از راستین بگم..
4تا دندونش در اومده شده خرگوش خونواده.خندونک.دوقدم راه میره و چند تا کلمه کوتاه میگه دادا بابا ماما إآبه  دده  بوووووو   خلاصه هر وقت رو مود باشه کلی دلبری میکنه.. تا دلت بخاد میرقصه و قر میده  بیاو ببین..دلغک

گوشی بغل گوشش باشه با اهنگ میخونه و چشماشم میبنده.زبانشکلک با گوش دادن به موسیقی شکلک ها دقیقا همینجوری

خلاصه لعبتی شده برا خودشخندونک
دست دستی و پاکوبیدنش هم عالیه.جیغایی میزنه  از صد تا دختر بدتر.. واخ واخ  خبر ندارید لوس میشه یقه پاره میکنه...مو میکشه گاز میگیره داداشش رو.. بیچاره اونم  هوار میزنه و فرار میکنه میگه  مامان اومددددددددددددددخندهباهم دعوا گیس کشی کشتی گاز خلاصه لتو پار میکنند همو... منم این وسط  گیس خودم رو میکشمو هوار میزنم کچلدعوا نکنیدددددد  رادیییییین ولش کن راستین گاز نگیر بده دقت میکنم ها..خخخخخخخخخخندونکو این وسط اقای پدر میگه اومدم هاااااااو تمام شد.اینم دعوای اقای پدر بود...همون بهتر چون هوارش  نافرمه و رو مخه منهعصبانی.و من دوباره کار گیس کشیم ادامه دارهکچل
عکس داریم هاا

 


کیک تولد رادین خان بنده درست کردمقوی







رادین  بد اخلاق که هر روز صب بیدار میشه میگه بریم پارک


و این هم یه عکسی که قبل از گیر کردن تو حموم گرفتم الهی بمیرم برای بچه هام... که خیلی ترسیدن  .. دردتون بخوره تو فرق سرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام مامان
28 آبان 93 3:42
تولده شازدت بازم مبارک باشه... منم گریه ام گرفت از حرف آقا رادین...بزرگ مرد کوچک....خدا حفظت کنه.... اون راستین گل باقالی رو بده من دست و پاشو بگیرم انقدر با بوس و قلقلک عذابش بدم تا دیگه گاز گرفتن و یقه دریدن از ذهنش نگذره بی شلفففف.....دعوا کردنشونو خیلی خنده دار تعریف کردی خدا نکشدت ای دختر گیسو کمند فدای مهربونیات و فحشای رکیکت..خخخخخخخخ فدای تو که تبریک مجدد گفتی برای تولد پسر بنده
مامان آرمیتا
8 آذر 93 7:45
به اندازه دلتنگی سربازان بی مرخصی زندونیای بی ملاقاتی قناری های توی قفس مریض های بی نفس و دل های بی کس بیادتم تولدت مبارک عزیز دلم ممنونم ازت که انقد بهم لطف داری... ممنون با شعر زیبات..بوسسسسسسسسسسسسسسس
مرضيه
10 آذر 93 14:45
سلام خوبي ملي جونم مبارك باشه تولد گل پسري اي جونم انشاالله دكترش كني عزيزم كجايي معلومه ملي يادي از ما نميكني بيمعرفت شدي رفت به هر حال هر جا هستي موفق باشي دلم تنگ شده برات ای من به قربان دوست عزیزو مهربونم بشممممممممممممم بخدا فرصتی برام نمیمونه مرضی جونم یستم شده هوی این دوتا وروجک و منو دق میدن الانم خوابن با کله و...... نشستم اینجا فدات بشم ما که هر روز یادت میکنیم با اهلم و مرجانزودی بیا پیشمون
مامان دوباره
2 دی 93 10:50
مباااااااااااااااااااااااااااااااااارکه رادین عسلی با تاخیر خخخخ ممنونم خاله جججووووونننننننننننن