رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته های مامان

راستین یک ساله

1393/9/13 10:32
نویسنده : ملیحه
779 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ! یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان را دیدی ! از این پس همه چیز دنیا تکراریست بجز حس دوست داشتن ...وزندگی کردن
happy-spring-smiley-emoticon.gifhappy-spring-smiley-emoticon.gifhappy-spring-smiley-emoticon.gifhappy-spring-smiley-emoticon.gifhappy-spring-smiley-emoticon.gifhappy-spring-smiley-emoticon.gif

babol2011-25.gif

راستین عزیزم یک سال  پر از تلخی  شیرینی گذشت  تو بهترین نعمتی بودی که خدای مهربونم تو این همه سال زندگیم بهم داد  ببعد از رادین عزیزم..ولی  راستین تو بدترین شزایط  روحیم به دنیا اومد..... وقتی فکرش رو میکنم میبینم خدا چقدر منو دوست داشته که خواسته با دنیا اومدن تو من از مشکلاتم  ناراحتیهای  زندگیم مادر عزیزم کم کمکی فارغ بشم..  خدایا ازت ممنونم بخاطر تعمت قشنگت
جالبیش اینجاست هر کی راستین رو میبینه نیگه چقدر شبیه مادرت هستشخطا خدایااااااااااااا  خیلی عاشقتم مهربون من0-hart-draaiend.gif 

عکس داریم ها  نظر هم یادتون نره فقط خواننده نباشینخندونک

راستین به روایت تصویر به همراه شیطنتهای هر روزو هر ساعتش  قربون  ریختت بشم  کصافط منننننن

اول از روز تولدش بذارم که البته مهمونی 4نفره بود. و مهمونی اصلیش مونده تا یکم اوضاع روحی پدر خوب بشه






اینم که ته تغاری من راستین گوگولو

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جیمگیل من
13 آذر 93 16:02
ماششششششاللللله چ مردی شده عزیز دل خاله مرسی عزیز خاله دختر شما هم بزرگ شد ها
aida
17 آذر 93 15:17
سلااااااام به مامان ملیحه گل و شاه پسراش. خوب و خوشید؟ ملی جون خیلی دلم برای کلوپ و همتون تنگ شده.... تولد راستین جونم هم مبارک باشه....ایشالا دومادش کنی... هزار ماشاالله خیلی ناز شده. جفتشون رو از طرف من ببوس ایداجون خوبی منم دلم تنگ اون روزا میشه ولی دیگه مثل سابق شلوغ نیست همه وایبر . واتسی شدن مرسی ازت گل دختر توهم خیلی بزرگ شده
ترانه خوشبختی
18 آذر 93 9:47
ای جان دلم.
مرضيه
24 آذر 93 13:53
عزيزم تولد گل پسري هم مباركككككككككككككككككك تولد تولد تولدت مبارك نگاهت را قاب مي گيرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگي مي بخشد. امروز روز توست... تولدت مبارک. مرسی مرضیه جوونممممممم خیلیگلی بخدااااااا
ارغنون
26 آذر 93 9:46
سلام مليحه جون. خوبي عزيزم؟ مي بيني بچه ها چه زود بزرگ ميشن! يادش بخير پارسال همه تو ماه آذر منتظر ني ني ها بوديم!!! تولد يكسالگي راستين جون مبارك. ان شاءالله صد و بيست ساله بشه. از طرف من هزار تا بوسش كن اين نمكدون رو وای ارغنون جونم چقدر خوشحالم کردی عزیز دلم.. بله واقعا بچه ها زود بزرگ میشن شما هم عزیز دلت رو ببوسسسسسسس
مامان دوباره
2 دی 93 10:52
گوگولییییییییییییی تبلدت مباااااارک مرسی خاله مهربونم عزیزممممممممم