رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

دل نوشته های مامان

درددل همه مامانا

1393/10/14 11:00
نویسنده : ملیحه
556 بازدید
اشتراک گذاری

ااااااا 22222ذذذذذذذذلرللللللرققققسظ

للرررررررررررررررررررررررررررظ
اینا حرفهای راستین بودن..خخخخخخیعنی من حتی میخام بیام پای سیستم و وبلاگ باید  دوتا دست فضول باشه که کیبوردم رو روانی کنه

دلم میخاد یکم  وقت ازاد داشته باشم  دلم یه حموم داغ میخاد دلم خونه تمیزو  مرتب میخاد بدون ذره ای کثیفی وسط سالن... دلم  تفریح  بی دغدغه میخواد که نگران هیچی .و هیچکس نباشم..
لم میخوا وقتی رفتم پارتی  تنها بودمو همش بچه داری نمیکردم..خطاو همش غر سر رادین نمیزدم که رادین بادکنکاهای ملت رو نترکونخندونک
دلم میخاست  یکم کارم کم بود..فقط یکم

دلم رنگ موی خوب میخاد با رنگ ابرو خوب و موی سشوار زده

 منی که ثقول داده بودم  موهام رو کوتاه نکنم  چند روز پیش از روی عصبانیت  موهام رو قیچی کردم  اونم صاف و صوف نه کجو کولهگریهو باز مجبور شدم بخاطر ماسمالی کردن گند کاریم دوباره قیچی کنم  موهام رو...خیلی حالم بد بود...
ولی از یه طرف هم راحت شدم از مو کشیدن راستین  .وموهام  زیر دستو پای بچه ها نجات پیدا کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)