رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته های مامان

خستگی و آرزووو

1392/11/5 10:52
نویسنده : ملیحه
361 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی خسته م.. دلم گرفته . اصلا دوست ندارم حرف بزنم  هیچ صدایی بشنوم نه صدای گریه راستین نه خرده فرمایشات رادینوباباش
نه گله گی های بقیه که چرا زنگ بهمون نمیزنی چراسرنمیزنی وازاین حرفا.میخوام برم یه جای دور.یه جایی که هیچ انسانی نباشه مثل رابینسون ..خودم باشمو خودم .خنثی

دلم میخواد برم رو یه کوهی که پر از درخت باشه مثل جنگلای 3هزار شمال از اون بالا بشینم و قدرت خدا رو ببینمو نفس بکشم.. همه جا سکوت همه جا ابرو مه..



رو ایوون رو صندلی بشینم و اینهمه زیبایی رو ببینم و به دور از همه استرسای  زندگی یه فنجون چای تازه دم بخورم..
ولییییی چشممو که باز میکنم میبینم دوتا بچه دارم که بهم نیاز دارن با تمام خستگیام بلند میشم وبه رادین آب و شیر میدم   راستین آروغشو میگیرم..و همسر هم  میوه میخواد..و باز زندگی اغاز میشه
ولی بازززززززز برا چن دقیقه ای فکرم آروم شد.

کاشش زندگی انقد استرس نداشتافسوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان 2 باره
3 بهمن 92 10:25
ملی زیر عنوان وبتو درست کن خواهر :باید بشه پسرانش به نکته قابل توجهی اشاره کردیییییی
منا
9 بهمن 92 9:54
قربون خودت و پسرای گلت.. من نمیدونستم وبلاگ داری خانوم خانوما. از وبلاگ بچه ها پیدات کردم. وقتی خسته میشی رو ما حساب کن بچه محل.. زیاد دور نیستیم از هم. یه تلفن بزنی هممون میایم کمکت. مواظب خودت باش ملی جونمممممممممم فدای مهربونیات مونا جوونمممممممم خیلی مهربونی عزیز دلمممممم
مهسا
10 بهمن 92 13:14
نبینم مامان ملی کلوپ ما خسته باشه..کسی که تو دوران بارداری به همه ی بچه ها امید میداد.. خسته نباشی مامان مهربون فدات مهسا جوونمم
رز
5 اسفند 92 1:46
منم گاهی مثل خودت میشم ملی ارزوی منم همینه که چند روزی مال خودم باشم بدون دغدغه بعضی روزا واقعا میرم تو کما ولی بعدش با یه پارچ اب یخ برمیگردم به این روزگار پس بیا بخلممممم منم پارچ اب یخ میخوامممممم.. واقعا بعض وقتا خیلی خسته میشمم..
مامان امی تیس و آترین
6 اسفند 92 14:44
ای جانم خستگی! دیضشب داشتم به شوشو میگفتم میخوام یه جا برم که هیچکس نباشه خستگی مختص مامان هاست مخصوصا اونا که دوتا بچه کوچیک دارند منم دو تا دختر 4 و 1 ساله دارم و بعضی اوقات واقعا کم میارم سعی کن شب ها که بچه ها خواب هستند حد اقل یه ساعتی رو واسه خودت باشی و کارهایی که دوست داری انجام بدی موفق باشی گلم مرسی گلممم که بهم امید دادی خداییش سخته دوتا بچه یا 3تا بچه ..مگه کمک داشته یاشی