رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته های مامان

این روزهای منو رادین

1392/10/23 21:39
نویسنده : ملیحه
292 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا یعنی زا وقتی راستینمون بدنیا اومده دنیامون یکم متفاوت تر از قبل شده... رادین بعضی وقتا حرف گوش نمیکنه

رادین  سعی میکنه لجبازی کنه
رادین میخواد حرف حرف خودش باشه  دوست داره دیر بخوابه  و این به من یا پدرش ربطی نداره چرا؟؟؟؟ چون دلش میخوادکلافه
رادین دوست داره با سروصدا بازی کنه.داد بزنه  پاهاشو زمین بکوبه  و اصلا مهم نیست راستین بیچاره کوشولو خوابه یا نه
.رادین دوست داره هر وقت من به راستین شیر میدم بیاد و نذاره

راستین شیر بخوره و یه جوری اذیتش میکنه که من دادم در میاد... رادین نکن مامان  رادینم نکن بزار داداشی

شیر بخوره ..پسرم نکن..رادین تو این جور وقتا فقط خنده موذیانه به من میکنه و من نمیدونم چی بهش بگم..

رادین دیگه حرف منو گوش نمیکنه دیگه مثل قبل   با من گرم نیست ..نمیدونم چرا..بیشتر بابایی شده  باباشم خسته کار خسته کل کل با مردم   حوصله رادینو نداره ولی بیچاره با اینهمه باز با رادین بازی میکنه اسب میشه برا رادین ..ورادین خیلی کیف میکنه با این بازی.. با من بعضی وقتا شمشیر بازی میکنه و من باید اونو بکشم((الهی اون روزو نبینم هیچ وقت))) و اون با تیرو ضربه شمشیر من میفته زمین((شمشیر من جادوییه هم قابلیت تفنگ شدن داره هم شمشیر شدنگاوچراننیشخندزبان))) ..وحالا بقیه ماجرا

رادین میفته زمین پسرم چرا افتادی

من مردم((دور جونششششششش)))میگم نه تو زخمی شدی پسرجون..
میگه زنگ بزن امبولانس بیاد..باشه  زنگ میزنم..
نه مثلانی زنگ نزن واقعنی بزن..
و من باید با گوشیم به اورژانس مثلانی زنگ بزنم.

عاقا سلام  یه زخمی داریم اسمش رادینه  بیاین ببریدش بیمارستانساکت
و رادین این بازی رو هر بار وقت کنم بازی میکنه..
رادین جیش نمیکنه و هر بار خودشو خیس میکنه میگه راستین نی نی هستش اون چرا جیش میکنه..و من میمونم چی بگمخنثی
پسرم اون نی نیه
خوب منم نی نی یم
منخنثی
اخه اون کوچولوئه تو مرد شدی.آخ

پس سیبیلام کو..چرا نمیتونم مثل بابا برم سرکار پول بیارم..متفکر
. مننگرانخنثی
چرا نمیزاری برم سرکار
و اینجاست که بهونه گیر میشه..الهی فدات بشم که عجله داری برا بزرگ شدنننن  ماچکاش خدا یه قدرت جادویی بهم میداد تا تورو تو ای سن نگهت میداشتم و تو بزرگ نمیشدی..چون بزرگ شدن تو بزرگ شدن  مشکلاتته..ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
23 دی 92 22:49
ای داد ای بیداد ای امان... لامصب نمیشه جوابشم داد...پس چرا نمیذاری برم سر کار مامان نگو فرشته بگو...خسته نباشی