رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دل نوشته های مامان

این پستم عنوان نداره

1393/4/20 19:12
نویسنده : ملیحه
641 بازدید
اشتراک گذاری


این پستم خیلی غصه داره خواهش میکنم  اگه حوصله ندارید نخونیدش...قبلا گفتم این وبلاگ برای درد دلهای منه ..اینا بعدها پاک میشه..
بگم درد دلمو؟؟؟؟/
یه چن وقتیه خیلی داغونم یعنی له له عاقووو..

اصلا حوصله هیشکی رو ندارم   با خودمم درگیرم دوست دارم بزنم خودمو لتو پار کنممم

اعصاب   بقیه رو ندارم  ...نمیدونم چمه! شایدم میدونم ولی به رو خودم نمیارم

 

آره میدونم چمه  خطادلم گرفته دلم آرامش میخاد دلم مسافرت میخاد دلم خواب زیاد بدون درد کمر  میخاد د لم میخاد انقد بخابم   که بمیرممم

دلم میخاد وقتی بیدار میشم یکی بالا سرم باشه  خودتون میدونید منظورم کیه.. غلطه  همسرم نیست  سکوت..دلم میخاد وقتی  چشامو باز کردم تو اتاق دوران مجردیم بودم ..و مامانم با  یه لیوان چایی تازه دم کار دست مامان  بودو هی میگفت ملی پاشو دیگه چه خبرته انقد خوابیدییی..و منم مثل همیشه لوس بشمو بگم  مامان بذار یکم دیگه بخابم.غمگین.اونم هی غر بزنه و من  عاشقانه و با ولع تمام  غراشو بشنوم.. اخه چه روایای شیرینیه  تجسمشم  اشکمو درآوردکاش بودو یکم  پیشم بود..
آره دلم برااون روزا تنگ شده  بی هیچ  دغدغه فکری بی هیچ مسئولیتی 
اینکه مادر باشی زن باشی  کوزت خونه باشی..
البته دور از جون شما من از زن بودن فقط  کزت بودنو مادر بودنشو فهمیدم..
از خودم سیرم  یعنی  اشباع شدم از بی محبتی  ..از اینکه همیشه  من باید برا بقیه محبت کنم  دل بسوزونم .. ولی هیشکی نیست  که بهم محبت کنه..
آه
((((((((خیلی خسته م..دلم آرامش میخاد  دلم یه فنجون چای داغ دست پخت مامان میخاد())))))))))))))
گریهگریهگریهگریهگریه
ولی اینا همش یه رویای شیرینه که تهش مثل قهوه ترک  تلخه ..
من الان یک زنم یک همسرم یه کزت یه مادر  یه تکیه گاه بچه هامم.. باید قوی باشم.. باید  مدارا کنم.. که روزی پسرام بزرگ میشنو من روی آرامشو رو میبینم..
من باید باید باید به خاطر پسرام خوب باشم خوشحال باشم.. شاد باشم.. پس اشکامو قورت میدم بغضمو تو تاریکی  شب و تنهایی خودم میترکونم.. تا پسرام پژمرده نشن..اونا مامان شاد میخانو سرحال..
وقتی رادین میگه مامان خیلی دوستت دارم  وقتی راستین  از محبت دستی به صورتم میکشه خستگی کل روزم  یهو مثل مه تو افق محو میشه..
اینها کل دلخوشی زندگی من هستن..

پسندها (2)

نظرات (6)

الهام مامان
1 مرداد 93 13:10
ملی چرا یدفعه بهم ریختی عشقم.... همیشه میگند کسایی که زیاد میخندند و شوخی میکنند از درون غمگینند.... غمه مادرت خییییلی سخته حتی یه لحظه نمیخوام و نمیتونم خودمو جات بذارم....فقط خدا بهت صبر بده عزیزم.... خدا بچه های دسته گلتو بهت ببخشه....شک نکن که آینده مال شماست مرسی حتی جون ندارم ابراز احساسات کنممممممممم
مامان افسانه بابا پژمان
2 مرداد 93 12:22
عزیزم بهترین مسکن برای دردامون زمان ،زمان میگذرد و تو قویتر از قبل هستی اینقدر قوی که به روزای الانت میخندی تو یه کوزت نیستی تو مادری هستی که هزاران هزار ارزوی الان تو را دارند و بدون چیزهایی که الان داریم ارزوی دیروز ما بوده و همیشه بدون بدترین شرایط تو همیسه ارزوی یه نفر دیگست پس ناشکری نکن و صبر داشته باش و بچه ها تا از محبت سیراب کن تا اشوب درون تو ارام شود من شما را زیاد نمیشناسم اما من هم یک زنم از جنس تو و با غم تو اشنا همه گاهی خسته میشند صبور باش ممنونم ازتون با حرفاتون آرامش گرفتم.. فهمیدم که تنها نیستمو همه مادرا مشکلاتشون یه جورایی شبیه به منه..
مامان محمد پارسا
8 شهریور 93 3:27
ملی دلم بد جور گرفته بود پستات و که خوندم اونقدر گریه کردم که خالی شدم غمت خیلی سنگینه هیچی نمیتونم بگم برای تسلا دادنت انشاالله خدا بهت صبر بده فدات شم عزیز دلمممممم.. همین که وبلاگم رو میخونی خیلی خوشحال هستم...پسر گلتو ببوس.. عزیزم
جینگیل من
31 شهریور 93 11:28
سلام ملی جونی اون روز شمار رادین و راستینو ادرسشو میشه بهم بدی راسی همه عکس هات تکراری بودااااااا نگی نفهمیدیم خخخخخخ تو مدیریت وبلاگ رو باز کنی سن شمارو متولدین روز رو نشون میده جیگرممممم تکراری نبود دیوونه تازه میخا عکس جدید بذارمجیگر خاله رو ببوس
نی نی عکس
10 مهر 93 17:46
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مادر بزرگ
20 آبان 93 11:12
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالاه صد ساله بشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ممنونم ازت عزیزم حتما خوشحالم میشم..