رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
راستینراستین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دل نوشته های مامان

بدون شرح

1393/1/21 15:36
نویسنده : ملیحه
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

راستین از وقتی رفتیم  تبریزو برگشتیم کلی بغلی شده و نمیذاره به کارام برسم  خدا نکنه من از جلوی چشمم برم اونور تر یعنی  به دوربین   تعیین سرعت  آقایون پلیس تو جاده گفته  زکیییی..  یعنی  تا بفهمه من 50 سانت باهاش فاصله گرفتم  آزیر خطرش  شروع میکنه به صدا کردن تا برسم بهش.. این 3کیلو اشکو حروم کردهwow smiley

   

ابا بچه جون مادر من عزیز منننننن  من اینهمه دارم خودمو زجر میدم شیر میدم بهت تو با 3کیلو اشک تمساحییی  همه رو به باد میدی کههههههههه
منم یه روز یه فکری به مخم زدددددد  
بعلههههههههلبخند MSN 31

 

اینم فکر منننننننننننننننن

 

من چه گوناهی کلدم آخهههههههلبخند MSN 33

ه انگار حال میده راحتتر داداشمو میبینمو  کاراشو یاد میگیرممملبخند MSN 6

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
24 اردیبهشت 93 16:59
ننه من چرا این عکساشو ندیده بودم....خخخخخ....قربونه صورته مظلومت برممممممممممممخووووووشگل من....قشنجم درست نیگا کن عکسای بچه مو خووووووووووووووو